Известие

Collapse
No announcement yet.

Подгряване на антифриза чрез ЕРГ–то (jtd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ЕГР-а работи до 3к оборота до колкото знам. При рязко подаване на газ до ламарината затваря до край. Иначе колко ще е отворен зависи от показанията на дебитомера. Чрез ЕГР-а се прави корекция на въздуха който ще влезе в двигателя. Това е при ЕВРО3.
    Още не мога да реша от къде да прокарам тръбата за изгорелите газове и дали няма да смърди в купето ако я пусна под двигателя.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
      ЕГР-а работи до 3к оборота до колкото знам. При рязко подаване на газ до ламарината затваря до край. Иначе колко ще е отворен зависи от показанията на дебитомера. Чрез ЕГР-а се прави корекция на въздуха който ще влезе в двигателя. Това е при ЕВРО3.
      Още не мога да реша от къде да прокарам тръбата за изгорелите газове и дали няма да смърди в купето ако я пусна под двигателя.
      Няма да смърди при мене газовете излизат точно под бойлера и не усещам миризма вътре .....
      Има само един малко стряскаш звук първият път .... Като я настъпиш и се чува едно хсссссссс все едно имаш една педя цепка на някой маркуч след турбото и въздуха излиза от там ...
      При мене тоя звук го има само над 3300 обр
      Даже бих го оприличил като приятен .... Всява смут
      наоколо ,особено на голфаджиите
      156 sportvagon 1.9jtd

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
        Изглежда многооо добре . Само му трябва отделен ауспух и постоянно отворен ерг и става пушка ,а и малко изолация ..... въпреки ,че като го знам къде е забит малко трудно ще му сложи каквато и да било изолация ....

        Тука по-нагоре се спомена ,че ерг-то работило и без това постоянно ,не работи ли само във високите обороти ,защото тогава се смята ,че има недоизгоряло гориво и съответно да се върне обратно пушилката за "повторно горене " или съм в голяма грешка .
        Не съм казвал че ЕГР-а работи постоянно,а че в охладителя постоянно има топли газове ,когато работи ЕГР-а демек в зависимост от температурата на двг и оборотите/най-вече на празен ход,или когато закрепиш равна газ/,при всяка промяна на положението на педала на газта,се зтваря,понякога мигновенно,понякога със закъснение/затова при Евро 4 се получава едно замисляне около 1800-2000 об.,просто не успява да затвори толкова бързо/
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Днес след като оставих изгорелите газове да излизат свободно през топлообменика, ефекта беше повече от добър. При 2*С на въздуха и кола стояла 9 часа на паркинга, стигна до 50*С на охладителната течност за 1.8км при обороти не повече от 1300.
          Започвам да мисля от къде да прокарам тръбата след ЕГР-а за да стигне долу под двигателя.

          Comment

          Working...
          X